#2:add check collision for token and matrice: unit test. #3
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Delete Branch "victor/LPH-cubito:2_add_check_collision_for_token_and_matrice"
Deleting a branch is permanent. Although the deleted branch may continue to exist for a short time before it actually gets removed, it CANNOT be undone in most cases. Continue?
add check collision for token and matrice
La revue n'a pas été faite.
@ -80,0 +122,4 @@
self.mat_function_list = arcade.SpriteList()
# List of cards we are dragging with the mouse
self.held_token = []
Ça sert à rien d'avoir une liste car tu ne prends jamais plus d'un token.
@ -80,0 +126,4 @@
# Original location of cards we are dragging with the mouse in case
# they have to go back.
self.held_token_original_position = []
Idem.
@ -80,0 +132,4 @@
# Create every token_type
i = 0
for token in TOKEN_TYPES:
C'est sale cette boucle, tu itères sur une liste pour après récupérer des valeurs dans un dictionnaire.
Autant directement créer une liste avec les valeurs du dictionnaire.
Projet terminé.